Udało mi się wyrobić w założonym terminie i ukończyć najważniejszy etap prac związanych z wydaniem nowego kursu 😉 Tym razem kieruję go do osób pracujących z contentem — do blogerów i redaktorów portali tematycznych, ale także do copywriterów. Pomysł na niego powstał jesienią podczas planowania programu wewnętrznego szkolenia z moim zespołem.
Dotychczas „Kurs pozycjonowania dla początkujących” był tym, od którego proponowałam rozpoczęcie swojej przygody w SEO. Z racji tego, że przeciętny bloger nie musi wcale znać podstaw kodu HTML, postanowiłam opracować materiał dla totalnie początkujących, w którym skupiam się na pracy z tekstem.
Zostało mi kilka detali do „dociągnięcia”, aby uruchomić zapisy, zwłaszcza że w ramach kursu do wykonania będzie 5 zadań praktycznych + 1 bonusowe z serii tych nieco trudniejszych. Jeśli jesteś niecierpliwy i już teraz chcesz poznać szczegóły, zostaw maila w formularzu poniżej.
Kurs, o którym mowa, to „Podstawy SEO dla twórców treści. Pisz tak, żeby Cię znaleźli„. Jego celem jest zapoznanie osób odpowiedzialnych za treści na stronach WWW z następującymi zagadnieniami:
- dobór słów kluczowych – pokażę, jak analizować dane o konkurencyjnych serwisach, dane dot. Twojej strony WWW oraz narzędzia Google. Wszystko po to, aby zaplanować harmonogram publikacji z uwzględnieniem tematów artykułów popularnych w wyszukiwarkach;
- zasady copywritingu – zaproponuję, w jaki sposób najlepiej przygotować się do opracowania nowych treści i jak zaplanować strukturę artykułu, aby był wyczerpujący i przejrzysty;
- zasady SEO copywritingu – wytłumaczę, jak podrasować opracowane wcześniej treści, aby były zoptymalizowane pod kątem SEO i dały się łatwiej znaleźć w Google.
Po części teoretycznej uczestnicy kursu przejdą do zadań praktycznych. Jest ich łącznie 5 + 1 zadanie bonusowe na znacznie wyższym poziomie zaawansowania.
Na obrazku leadowym wykorzystano fragment grafiki Paopano z Adobe Stock.