Na rynku pojawił się nowy kwartalnik poświęcony tematyce marketingu w wyszukiwarkach. „SEM Specialist” kierowany jest głównie do agencji interaktywnych i firm posiadających samodzielne działy marketingu. Wydawany on będzie w cyklu kwartalnym, a czytelnicy będą go otrzymywać drogą mailową. Redaktorem naczelnym magazynu jest Leszek Wolany.
Poniżej znajduje się spis treści „SEM Specialist”:
- I. Wstęp – Leszek Wolany, redaktor naczelny
- II. Wywiad – SEM w Groupon.pl
- III. Co nowego – Marek Błyszczek, TrafficMore
- Blekko.com
- Google Instant
- IV. Felietony
- Jak saper na polu minowym – Mirek Połyniak
- Co dziś się liczy – Przemek Włodarski
- V. SEO
- Konsultacje z działem SEO przy planowaniu nowego projektu – Marta Gryszko
- Pozycjonowanie małych serwisów internetowych w praktyce – Robert Sadowski
- VI. Technologia
- Architektura kodu a wyszukiwarki – Sebastian Jakubiec
- VII. Analityka
- Trzy filary dobrej analityki – Robert Drózd
- VIII. Analiza
- Wykluczenie cyfrowe – Katarzyna Szymańska
Aby otrzymać pierwszy numer magazynu „SEM Specialist”, wystarczy zostawić swój adres mailowy na stronie semspecialist.pl.
W szczególności zachęcam do komentowania artykułu zamieszczonego na stronach 18-21 😉