e-book + zadania: Podstawy SEO – SEO copywriting

85,00  z VAT

Min. cena od początku sprzedaży: 85 zł (z VAT).

  • tytuł: Podstawy SEO – SEO copywriting
  • autorka: Marta Gryszko
  • premiera: 12 kwietnia 2024 r.
  • ostatnia aktualizacja: 11 października 2024 r.
  • czas dostępu do plików i aktualizacji: 365 dni
  • możliwość otrzymania certyfikatu: nie
  • liczba stron: 87
  • format: PDF (ISBN: 978-83-967925-1-8)

Czego się nauczysz:

  • pisania wysokiej jakości treści opartych na wnikliwej analizie źródeł;
  • budowania poprawnych i spójnych struktur artykułów;
  • analizowania danych dotyczących popularności i stopnia konkurencji słów kluczowych;
  • korzystania z danych dostępnych w Google Search Console;
  • opracowywania nowych tematów wpisów na podstawie analizy konkurencji;
  • optymalizowania treści pod kątem SEO;
  • unikania kanibalizacji słów kluczowych (rozdział PRO).

Opis

„Podstawy SEO – SEO copywriting” to e-book, który zmieni Twój sposób pisania na zawsze. To nie jest zwykły poradnik SEO copywritingu. To kompleksowa publikacja, która pokaże Ci, jak tworzyć treści przyjazne dla czytelników i wyszukiwarek. Treści, które będą wyczerpujące, atrakcyjne wizualnie i które będą się łatwo pozycjonowały.

Materiał zawiera także zadania praktyczne, które pozwolą Ci sprawdzić swoją wiedzę i zastosować ją w praktyce. Ponadto znajdziesz tu wiele przydatnych narzędzi i źródeł, które pomogą Ci w dalszym rozwoju swoich umiejętności SEO copywritingu. To wszystko pozwoli Ci nauczyć się planować długoterminową strategię publikacji treści na podstawie analizy trendów w wyszukiwarkach.

Dla kogo:

  • dla copywriterów, którzy chcą się nauczyć pisania treści oryginalnychwysokiej jakości, o poprawnych strukturach, przy prawidłowo wykorzystanych nagłówkach i wykorzystaniu atrakcyjnych materiałów dodatkowych;
  • dla bloggerów chcących odkryć, które treści na ich stronie internetowej generują ruch, z jakich narzędzi skorzystać, aby przeanalizować źródła tego ruchu i jak dobierać tematy nowych wpisów;
  • dla SEO copywriterów, którzy chcą doskonalić swój warsztat pisarski, nauczyć się planować i optymalizować swoje treści pod kątem SEO z wykorzystaniem danych z Planera słów kluczowych, Google Search Console i Google Analytics;
  • dla każdego, kto chce odkryć tajniki przygotowywania wartościowych wpisów opartych na analizie danych o swojej stronie i o stronach konkurencji.

UWAGA: E-book ten jest nową edycją materiału „Podstawy SEO dla twórców treści”, który przeszedł rebranding. Jeśli już go zamówiłeś, w panelu zamówienia znajdziesz także plik pierwszego wydania e-booka „Podstawy SEO – SEO copywriting”. 

ZAMÓW E-BOOKA + ZADANIA

W ramach zamówienia otrzymasz:

  • [PDF] e-booka „Podstawy SEO – SEO copywriting”: teoria + zadania praktyczne (dostęp przez 365 dni);
  • [XLS] arkusz do zadania praktycznego nr 2;
  • [PDF] checklistę copywritera;
  • mini wideo tutorial z prezentacją jednego z narzędzi;
  • aktualizacje e-booka (dostęp przez 365 dni).

Może spodoba się również…