Za namową czytelników bloga i koleżanki z pracy 😉 zdecydowałam się wznowić zapisy na szkolenie „Zarabiaj na audytach SEO„. Jego sprzedaż wstrzymałam ponad rok temu i jeszcze wtedy zdążyło się ono doczekać kilku aktualizacji. Tym razem zmiany są na tyle widoczne, że postanowiłam przygotować nowe, drugie wydanie, którego przedsprzedaż rusza…→ Czytaj dalej
Artykuły w kategorii: Audyty SEO
Wczoraj zakończyłam intensywne prace nad przygotowaniem szkolenia, które pozwoli uczestnikom wykonywać odpłatne audyty SEO. Na całość składa się 43-stronicowa „instrukcja”, 8 wzorów arkuszy oraz szablon tekstowy audytu, przy czym wzory te można wykorzystywać do użytku komercyjnego.→ Czytaj dalej
Bartoszuk.com to już trzecia ze stron audytowanych w ramach akcji „odbierz darmowy audyt„. Zanim przejdę do podsumowania, muszę napisać, że tymczasowo wstrzymuję akcję głównie ze względów zdrowotnych, przez które muszę nieco przyspieszyć tempo innych obowiązków. Nadal można zapisywać się na listę – myślę, że na początku lipca podejmę→ Czytaj dalej
Kolejną stroną, dla której wykonałam audyt w ramach akcji odbierz darmowy audyt, jest strona firmy oferującej przeprowadzki na terenie Poznania i nie tylko. Niestety ze względu na brak danych statystycznych, nie mogłam przeanalizować dotychczasowego ruchu i fraz, z jakich następowały wejścia na stronę. Musiałam się zatem ograniczyć do ogólnodostępnych→ Czytaj dalej
Tym wpisem rozpoczynam cykl bezpłatnych audytów SEO w związku z tym wpisem. Dla przypomnienia, spośród zgłoszonych przez formularz stron, na początku każdego miesiąca wybieram jedną, dla której przygotowuję audyt. Pełna wersja raportu trafia bezpośrednio do właściciela strony, a na blogu będę publikować wpisy w formie streszczeń zawierających najważniejsze→ Czytaj dalej
—–
Aktualizacja: Akcja „odbierz darmowy audyt SEO swojej strony” została już zakończona. Zachęcam do zapoznania się ze streszczeniami opracowanych już audytów w tym dziale oraz do zapoznania się z ofertą szkolenia z audytów SEO.
—–
Zachęcona wykonywaniem audytów online podczas hangoutów SEO oraz audytami publikowanymi→ Czytaj dalej
Dzisiejszy wpis na temat sposobów analizy konkurencji w SEO, został opublikowany przez Damiana Sałkowskiego, pracującego w agencji K2 Search na stanowisku SEO Specialist.
Analiza konkurencji SEO – jak wiadomo przed rozpoczęciem procesu pozycjonowania jest to czynność niemal konieczna do wykonania.→ Czytaj dalej
Audyt SEO to raport przedstawiający, jakie elementy zostały wykorzystane na stronie prawidłowo pod kątem SEO, a jakie nie. Efektem takiego raportu jest wykaz błędów i propozycje zmian na stronie. Wstępny i bardzo ogólny audyt SEO można wykonać samodzielnie, korzystając ze stron takich jak np. woorank.com, jednak do bardziej szczegółowej analizy przyda→ Czytaj dalej
UWAGA: Ze względu na przedawnione informacje, zapisy na ebooka „Wykonaj samodzielnie audyt SEO” zostały zamknięte. Zapraszam do zapisania się na szkolenie z audytów.
Przeglądając codziennie dziesiątki stron, regularnie napotykam na te same błędy, które odbijają się na ich słabej widoczności w wyszukiwarkach. W wielu przypadkach wystarczy→ Czytaj dalej