Kilka miesięcy temu Microsoft wypuścił wyszukiwarkę Bing.com, która na pierwszy rzut oka zwraca podobnej jakości wyniki do Google. Od razu pojawiły się rozmowy na temat tego, czy będzie ona w stanie konkurować z Google, na co szanse z pewnością zwiększą się po zawarciu 10-letniego kontraktu pomiędzy firmami Microsoft i Yahoo! który ma obowiązywać najpóźniej za 2 lata.
Na mocy zawartego porozumienia witryny Yahoo mają zostać wyposażone w wyszukiwarkę Bing. Yahoo zaś będzie odpowiadać za obsługę – zarówno pod kątem technicznym, jak i sprzedażowym – reklam kontekstowych zamieszczanych w serwisach obu firm.
Pytanie tylko, czy w dalszym ciągu będzie można sprawdzać backlinki w podobny sposób, jak dotychczas. No cóż… czas dodać Bing.com do systemów monitorujących pozycje, a strony dodać do Bing Webmaster Tools.
Jak widzicie szanse na konkurowanie Bing.com z Googlem?
Źródło informacji: InternetStandard