Artykuły w kategorii: Dla klientów

Jednym z głównych problemów firm oferujących pozycjonowanie jest niewielka świadomość klientów na temat tego, co składa się na tę usługę. Zazwyczaj wychodzą oni z założenia, że jest to działanie jednorazowe, którego efekty widać już w trakcie pierwszego miesiąca pracy i które można zakończyć w momencie, gdy strona osiągnie wysokie pozycje – przecież → Czytaj dalej

Osoby specjalizujące się w SEO zapewne doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak ważne jest, aby każdy projekt zaczynać, a nie kończyć na konsultacji z nimi. Niestety nie zawsze praca przy optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek jest doceniana przez tych, którzy mają ten projekt zrealizować czy też tych, którzy w niego inwestują.→ Czytaj dalej

W ostatnim czasie panuje moda na poruszanie kontrowersyjnych tematów na SEO blogach. Zaczęło się od publikacji opinii prawnika na temat depozycjonowania strony, później niezbyt przyjemnym nazwaniem osób rozliczających się za efekty. W ostatnich dniach Cezary Glijer podjął ciekawy temat odpowiedzialności za skutki pozycjonowania, na który odpowiedział→ Czytaj dalej

Dotychczas kilkakrotnie spotkałam się (zarówno bezpośrednio, jak i z relacji innych osób z branży) z problemami wynikającymi z nieprecyzyjnych zapisów w umowach o pozycjonowanie lub też z całkowitego braku zapisów regulujących niektóre kwestie dotyczące obowiązków i uprawnień obu stron. W artykule tym chciałabym skupić się na kilku wybranych przeze→ Czytaj dalej

Z końcem stycznia br. założyłam działalność gospodarczą i szybko się przekonałam, jak niektóre firmy starają się wykorzystać początkujących przedsiębiorców, którzy mogą nie być jeszcze zbytnio obeznani w temacie ani wyczuleni na próby wyłudzenia kasy. Firmą, której zostanie poświęcony ten wpis jest Krajowy Rejestr Pracowników i Pracodawców Sp. z → Czytaj dalej

Czas na post z serii „własne rozważania”… 😉 Wielokrotnie w rozmowach na forach poruszano temat tego, aby zlecając pozycjonowanie doświadczonej w tej dziedzinie firmie, nie ingerować w jej działania poprzez samodzielne poprawki w kodzie czy też katalogowanie bądź dopalanie SWLami. To samo dotyczy zlecenia pozycjonowania tej samej→ Czytaj dalej

W 3 numerze magazynu „SEM Specialist” pisałam o tym, dlaczego pozycjonowanie to nie jednorazowa usługa (artykuł rozpoczyna się na 16. stronie). Od tematu doboru słów kluczowych, poprzez optymalizację strony z ich uwzględnieniem przeszłam do budowy link popularity – najdłuższego procesu, który powinien trwać przez cały okres istnienia→ Czytaj dalej

Na rynku pojawił się nowy kwartalnik poświęcony tematyce marketingu w wyszukiwarkach. „SEM Specialist” kierowany jest głównie do agencji interaktywnych i firm posiadających samodzielne działy marketingu. Wydawany on będzie w cyklu kwartalnym, a czytelnicy będą go otrzymywać drogą mailową. Redaktorem naczelnym magazynu jest Leszek→ Czytaj dalej

Niedawno wspomniałam o najnowszej pozycji z dziedziny e-marketingu, jaką jest książka Twój biznes w internecie. Podręcznik e-marketingu przygotowana przez zespół MaxROY.com, a wydana przez Axel Springer Polska. Egzemplarz recenzyjny dostałam ponad tydzień temu, ale dopiero w ten weekend mogłam usiąść do czytania. Muszę przyznać, że do książki byłam→ Czytaj dalej

Postanowiłam ponownie poruszyć temat wyboru agencji SEO ze względu na to, że dość często otrzymuję zapytania dotyczące zlecenia mi pozycjonowania, które jestem zmuszona odrzucać. Na pytania o to, czy mogę polecić kogoś z branży, również odpowiadam negatywnie, w związku z czym napiszę, czym sama bym się kierowałabym gdybym poszukiwała pozycjonera. Od→ Czytaj dalej

To kolejny temat dla klientów firm pozycjonujących ponieważ uważam, że ich świadomość w tej kwestii jest zbyt mała. Temat ten ma na celu wyjaśnienie, dlaczego pozycjonowanie jednorazowe nie ma racji bytu albo określane tym terminem są wyłącznie działania związane z optymalizacją strony, jak również wyjaśnienie dlaczego po zakończeniu umowy pozycje → Czytaj dalej

Copyright 2005-2023 SEO blog Lexy. All Right Reserved.