Jeszcze w zeszłym roku śmiałam się z ofert pozycjonowania, jakie mailowo otrzymywali moi znajomi. Oczywiście im wyżej w SERP’ach była ich strona, tym więcej maili typu „Przeszukując Google po wpisaniu frazy XYZ zauważyliśmy, że Państwa witryna wyświetla się dopiero w 9 dziesiątce wyników.” (mniejsza z tym, że na pozostałe 10 fraz była→ Czytaj dalej
Artykuły w kategorii: Dla klientów
Jeśli masz stronę firmową, na której zarabiasz i jest nią np. sklep internetowy, prawdopodobnie spotkałeś lub spotkasz się z sytuacją, w której otrzymasz ofertę pozycjonowania od firmy SEO. Dostaniesz m.in. raporty z danym o stronach i ich pozycjach, z których widać, że firma wyprowadza strony klientów na top 10 w Google. Gdzie jest haczyk? Zaraz do tego → Czytaj dalej
Nowym trendem na rynku są usługi „pozycjonowania z darmowym okresem próbnym”. Dopiero po osiągnięciu konkretnych wyników klientowi pozostawiana jest decyzja, czy skorzystać z płatnych usług firmy pozycjonerskiej. Zasadniczo wszystkie tego typu oferty sprowadzają się do wyniesienia strony na wysokie pozycje w wyszukiwarce w zadziwiająco→ Czytaj dalej
Szukasz taniego, jednorazowego i dożywotniego pozycjonowania z natychmiastowymi efektami, najlepiej za 9,99 zł (góra 50 zł) i z gwarancją 1 miejsca? Zaglądasz do ofert pozycjonowania i katalogowania w allegro, a chwytliwe teksty sprawiają, że od razu wierzysz w cuda? Oto na co należy uważać w takich ofertach. A najlepiej w ogóle nie korzystać z usług „pozycjonerów”→ Czytaj dalej