Nadszedł czas na podsumowanie mijającego roku w postaci przeglądu najciekawszych wpisów na SEO blogach – wpisy z mojego bloga też w nim uwzględnię 😉 Pominę jednak wpisy informujące o aktualizacjach, chyba że są prezentowane w postaci case’ów. Bazuję tutaj na archiwum wpisów na Planecie SEO, a ponieważ wpisów uzbierało się naprawdę sporo, podzielę ten przegląd na 2 części. Zacznijmy więc od okresu między styczniem a końcem czerwca, a kolejne półrocze podsumuję około świąt.
Styczeń
- Kilka porad i uwag związanych ze stosowaniem rel=”canonical”
- 3 największe zagrożenia płynące z niestosowania rel canonical
- Google Disavow Links Tool w pigułce
- Jaki rodzaj pracy wybiera seowiec?
- Link Building: Jak uzyskać dodatkowy linkjuice bez wychodzenia z domu?
Luty
- Wpływ telewizji na SEO
- Wyszukiwarka Yandex daje pierwszeństwo stronom, nie zawierającym szokujących reklam
- TEST – Porównanie wyników wyszukiwania w Google
- Publikacja artykułów z linkami pozycjonującymi, a prawo prasowe
- Wycofywanie działań ręcznych – krok po kroku
- Przepis na skuteczną reklamę bloga – sposoby promocji z CommentLuv
- Kara ręczna – filtr w Google czyli historia prawdziwa
- 9# Polski SEO Hangout on Air
- Google ma wersję wyszukiwarki, która nie uwzględnia linków
- Google zbanował strony wydawców, a nie systemy linków
- Działania ręczne – dopasowania w całej witrynie czyli czysty spam – case katalogu stron
Marzec
- Nowe programy w TV = nowe pomysły na zaplecze na czasie!
- Marketing szeptany – praktyka SEO i narzędzia
- [Case Study] Wychodzenie z filtra algorytmicznego
- Czy linki sponsorowane kanibalizują pozycjonowanie?
- White-hat link building – metoda dla zaawansowanych
- Nowy, innowacyjny SWL
- Yandex wyłączył linki dla rankingu połowy komercyjnych zapytań w Moskwie
Kwiecień
- Pozycjonujesz? Nie kombinuj!
- Matt Cutts i jego „naturalne linki”
- (Odc. 9) Porady dla webmasterów, właścicieli witryn i pozycjonerów
- W jaki sposób Google ocenia zmiany w algorytmie?
- Twoja strona została zainfekowana wirusem lub malware? Google usunie ją z SERP-ów
- Różnice w pozycjach dla różnych lokalizacji
- Przykłady nienaturalnych linków
- Monitorowanie efektów prac
- Pierwsza w Polsce, pełna lista narzędzi SEO polecanych przez specjalistów
- Filtr algorytmiczny – jak go rozpoznać, usunąć, co zrobić ?
- (Odc. 10) Porady dla webmasterów, właścicieli witryn i pozycjonerów
- Brak produktu w sklepie 301 czy 404. Co lepsze?
- Jak zgłosić naruszenie dóbr osobistych związanych z wyszukiwarką Google?
- 15 SEMCamp już za nami
Maj
- Google aktualizuje wytyczne o ukryte (mobilne) przekierowania
- Google ma usuwać dane osobowe – orzekł Trybunał Sprawiedliwości UE
- Przegląd narzędzi wspomagających wykonywanie audytów SEO
- Wpływ pozycji strony na ilość odwiedzin CTR
- Działania ręczne – Nienaturalne Linki do Twojej witryny – koszmar z ulicy wiązów… albo i nie
- [Case Study] Szybkie zdjęcie filtra za nienaturalne linki
- Jak zdobyć linki z rządowych domen gov.pl?
Czerwiec
- Modele rozliczeń za pozycjonowanie stron z Agencją SEO. Co wybrać?
- Jak wykorzystać Google News w strategii SEO?
- Filtry Google – wywiad
- Jak Google ignoruje wskazówki dla webmasterów na własnych blogach
- Karać czy nie karać – oto jest pytanie
- Content Marketing – 50+ rad jak tworzyć treści marketingowe
- Aktualizacja algorytmu Panda 4.0 – analizy i porady
- Odzyskiwanie linków, czyli White Hat link building
- 8 wtyczek do WordPressa niezbędnych dla każdego SEOwca
- Google Authorship znika z wyników wyszukiwania
Fotka: amasterpics123
Miłej lektury!