W tym tygodniu Damian Sałkowski uruchomił zapisy na darmowy kurs Google Analytics. Został on przygotowany w postaci ebooka, więc wystarczy chwila aby uzyskać dostęp do 192 stron praktycznej wiedzy o GA – wiedzy o prawidłowej konfiguracji usług, o trickach pozwalających np. na mierzenie czasu na stronie w przypadku odwiedzin tylko 1 podstrony, o → Czytaj dalej
Artykuły w kategorii: Narzędzia SEO
Poniższy post został pierwotnie opublikowany w 2011 r., następnie odświeżony w lutym 2013 r. Najnowsza aktualizacja jest z dnia 24 listopada 2014 r.
W Prolinku zarejestrowałam się w 2011 r. i już wtedy opisałam na blogu pierwsze wrażenia z korzystania z niego. Podobnie jak w przypadku testowania pozostałych polskich giełd linków, tak też tutaj otrzymałam→ Czytaj dalej
W ostatnim czasie zajęłam się aktualizacją recenzji kilku narzędzi, rozpoczynając od WhitePress do publikacji artykułów, a następnie przechodząc do serwisu TextBookers, na którym z kolei można je zamawiać. W obu przypadkach recenzje są jak najbardziej pozytywne i z obu narzędzi korzystam na bieżąco.→ Czytaj dalej
Poniższa recenzja została opublikowana 23 listopada 2013 r. i zaktualizowana w dniu 6 listopada 2014 r. Nowo dodane informacje zostały specjalnie oznaczone jako [dopisane].
Zazwyczaj wstrzymuję się nieco dłużej z recenzjami narzędzi czy serwisów wspomagających pracę przy pozycjonowaniu. Jednak ze względu na prostotę działania Textbookers.com, → Czytaj dalej
Poniższy wpis został opublikowany 19 marca i zaktualizowany 28 października 2014 r., a nowo dodane informacje zostały specjalnie oznaczone jako [dopisane].
W ostatnim czasie postanowiłam poświęcić chwilę na prześwietlenie działania WhitePress.→ Czytaj dalej
Dawno nie było konkursów, a akurat mam ciekawe nagrody 😉 Jedną z nich jest system do zarządzania zapleczem, więc warto zapoznać się ze szczegółami.→ Czytaj dalej
Wśród narzędzi na rynku mamy obecnie m.in. systemy wymiany linków oraz giełdy linków. SWLe umożliwiają pozyskiwanie linków dzięki punktom, które można zakupić albo zarobić poprzez emitowanie linków systemu na swoich stronach. Z kolei aby korzystać z giełd linków, trzeba zapłacić. Innowacją w systemie, o którym chcę napisać, jest połączenie funkcjonalności→ Czytaj dalej
Jakiś czas temu na fanpage mojego bloga podałam kilka propozycji tematów na bloga z prośbą o wybór najciekawszego. Pierwszy z tych tematów już opisałam, a teraz czas na kolejny, który dotyczy narzędzia Teamwork Project Manager pomocnego przy organizacji pracy zarówno dla siebie, jak i współpracowników.
→ Czytaj dalej
Mimo że od wielu miesięcy temat filtrów jest na topie, cały czas pojawiają się nowe osoby, dla których jest to ich „pierwszy raz” i które pytają – skąd mam wiedzieć, które linki zostały uznane za nienaturalne? Niestety Google nam tego nie ułatwia, bo mimo kilku już zapowiedzi, nadal nie otrzymujemy w powiadomieniu w GWT ich przykładów.→ Czytaj dalej
Temat depozycjonowania jest poruszany dość często, chociaż osobiście uważam, że częściej mamy styczność nie z celową próbą zaszkodzenia stronie, ale z chęcią wzmocnienia pozycji podstron tworzonych przez użytkowników. Dotyczy to wpisów w katalogach, preclach, tematów na forach, ogłoszeń w znanych portalach, wizytówek w katalogach firm, a więc wszystkich→ Czytaj dalej
SeoPilota testuję (tryb ręczny) już od stycznia, jednak musiałam przedłużyć testy z 2 powodów. Pierwsza sprawa to styczniowy update Pandy, który zaburzył wyniki dla jednej ze stron. Druga sprawa to chwilowe problemy z optymalizacją kolejnej strony, przez którą do systemu dodałam jeszcze jedną stronę. W tej chwili to jednak nie ma już znaczenia, ponieważ→ Czytaj dalej
Zgodnie z wcześniejszą obietnicą, rozpoczynam cykl recenzji na temat wybranych przeze mnie giełd linków. Na pierwszy ogień poszło Linkolo, którego testowanie rozpoczęłam z końcem listopada 2012 r. Po opublikowaniu łącznie 3 recenzji, przygotuję ich porównanie. Od każdej z testowanych giełd otrzymałam doładowanie w ramach testów, informując jednak→ Czytaj dalej
Wczoraj rozpoczął się konkurs giełdy linków Linkolo.pl, w którym sponsoruję nagrody w formie kursów pozycjonowania. Konkurs jest skierowany do nowych wydawców, którzy dodadzą swoje strony do systemu w dniach 10-21 grudnia 2012 r. Spośród osób, których serwisy zostaną zaakceptowane, w dniach 14 i 21 grudnia zostaną przydzielone nagrody.→ Czytaj dalej
Kilka tygodni temu na FB ktoś rzucił linkiem do Advertorials.pl (nowa nazwa to NextContent) i od razu pomyślałam „Wow, to jest to, czego w tej chwili najbardziej potrzebuję”. Szybko jednak pojawiły się detale, które mogły zniechęcić mnie do przetestowania tego systemu, ale skoro tylko dzisiaj wydałam tam na szybko ponad stówkę to znaczy, że→ Czytaj dalej