Ostatnie artykuły

Poniżej przedstawiam podsumowanie artykułu Akash Kumar’a z Indii, pracującego w firmie SEO – Vista Divine Inc. – The Search Engine Optimization Company.

Według Kumar’a trafienie na wysokie pozycje w wyszukiwarkach wcale nie musi trwać zbyt długo, jeśli tylko zadba się o pewne szczegóły. Twierdzi on, że to co najbardziej pomogło→ Czytaj dalej

Obejrzyj wstęp do SEO albo przeczytaj skrót tego co na temat SEO mówił administrator SageRock.com.

Istnieją 2 sposoby optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek: wewnętrzna i zewnętrzna.→ Czytaj dalej

15 stycznia rozpoczął się kolejny konkurs SEO, a jego zakończenie nastąpi w dniu 1 maja o godz. 18. Hasłem pozycjonowanym w tym roku jest globalwarming awareness2007 a będą się liczyć wyniki w trzech wyszukiwarkach – Google, Yahoo i MSN. Oczywiście nie wolno wykorzystywać metod niezgodnych z zasadami etycznego pozycjonowania, ale to czy na pewno → Czytaj dalej

Ostatnia aktualizacja artykułu: 6 listopada 2020 r.

„Jak dodać stronę do Google?” – to chyba najczęstsze pytanie zadawane przez nowe osoby na forach webmasterskich czy forach o pozycjonowaniu. Dodanie strony do Google jest możliwe na 3 sposoby:

1. dawniej dostępny był formularz Google add URL, jednak od dłuższego czasu zgłoszenie → Czytaj dalej

Szukasz taniego, jednorazowego i dożywotniego pozycjonowania z natychmiastowymi efektami, najlepiej za 9,99 zł (góra 50 zł) i z gwarancją 1 miejsca? Zaglądasz do ofert pozycjonowania i katalogowania w allegro, a chwytliwe teksty sprawiają, że od razu wierzysz w cuda? Oto na co należy uważać w takich ofertach. A najlepiej w ogóle nie korzystać z usług „pozycjonerów”→ Czytaj dalej

Poniżej znajduje się 5 największych pomyłek według S. Thurow:

  1. Rozpoczynanie pozycjonowania dopiero po zbudowaniu strony – Jeśli rozpoczniesz działania w złej kolejności, zaczynając od budowy strony i pozycjonując ją dopiero po jej skończeniu, będziesz musiał ją przebudować i cała wcześniejsza praca pójdzie na marne. Przed analizą SEO nie wiesz
Czytaj dalej

Pozycjonowanie polega na zdobyciu jak najwyższych pozycji strony dla danych fraz lub słów kluczowych w różnych wyszukiwarkach, a przede wszystkim Google, które przebija wszystkie inne swoją popularnością. Pierwszym etapem pozycjonowania powinna być optymalizacja strony pod wyszukiwarki. Jeśli przeczytałeś już artykuł na temat doboru słów kluczowych,→ Czytaj dalej

Pasek narzędziowy WebSEO:

  • Blokuje pop-upy, czyść cookies, cache, i historię odwiedzanych stron.
  • Umożliwia szybki dostęp do potrzebnych serwisów związanych z seo z każdej strony w sieci.
  • Umożliwia wyszukiwanie będąc na jakiejkolwiek stronie.
  • Umożliwia łatwe sprawdzenie strony w wyszukiwarkach – ilość linków do strony, zaindeksowane podstrony,
Czytaj dalej

Złoty trójkąt Google przedstawia miejsca w wynikach wyszukiwania, które w pierwszej kolejności zwracają naszą uwagę i w które klikamy. Widać z niego doskonale ile odwiedzających zyskamy będąc na 1 a nie na 10 miejscu. Poniżej znajduje się obrazek z trójkątem.

Czytaj dalej

Z książki „Sekrety pozycjonowania w Google” dowiesz się m. in. jak dobrać odpowiednie słowa kluczowe, zoptymalizować swoją stronę oraz najlepiej ją wypozycjonować. Książka przedstawia również różne aspekty systemów wymian linków, szczegółowo opisuje algorytm Google PageRank oraz radzi jak tworzyć strony internetowe, które mogą pomóc→ Czytaj dalej

lt;/pgt;

Oto duży skrót z powyższego wywiadu:

  • Linki są ważniejsze od contentu;
  • W TITLE najlepiej wstawić same najważniejsze słowa kluczowe, pomijając początkowo np. nazwę firmy. Wspomniał sytuację kiedy na stronie pewnej firmy początkowo znajdowało się tylko słowo kluczowe i pod nim strona znajdowała się na 3 pozycji. Zażyczyli sobie aby dodać do tytułu
Czytaj dalej
lt;/pgt;

Dla znających angielski wstawiłam powyżej filmik z wywiadem, a dla pozostałych skrót z niego.

DUPLICATE CONTENT

R: Czy „Duplicate Content Filter” jest tym samym co „Duplicate Content Penalty”? (filter – filtr; penalty – kara)
V: No cóż… wydaje mi się, że w tej sprawie jest sporo zamieszania. Mam wrażenie,→ Czytaj dalej

Marketing internetowy w wyszukiwarkach to dotychczas najlepsza książka, poruszająca m. in. zagadnienia pozycjonowania, jakie czytałam. Część IV „Marketingu internetowego w wyszukiwarkach” jest w całości poświęcona pozycjonowaniu. Dowiesz się jak dobrać odpowiednie słowa kluczowe i jak doprowadzić swoją stronę na czołówki wyników→ Czytaj dalej

Copyright 2005-2023 SEO blog Lexy. All Right Reserved.