Zestaw „SEO case study” (ponad 20 stron) to opis 9 nietypowych przypadków, w których opisuję zarówno problemy, jak i ich rozwiązania. Skupiam się na opisaniu problemów wynikających z błędów lub niedociągnięć w optymalizacji stron z naciskiem na te, które mają znaczny wpływ na widoczność w Google. Każdemu przypadkowi poświęconych jest od 1 do 3 stron, co pozwala na wystarczająco jasne przedstawienie tematu. Są one przeplatane ciekawostkami związanymi z opisywanymi case’ami.
Spis treści:
- Wstęp
- Case study nr 1: Efekty dostępności strony głównej pod różnymi wariantami adresów
- Case study nr 2: Efekty kanibalizacji słów kluczowych
- Case study nr 3: Czas na wyindeksowanie strony po wygaśnięciu domeny
- Case study nr 4: Powrót do indeksu mimo skorzystania z opcji „Usuń adres URL” w Search Console
- Case study nr 5: Problem z indeksacją obrazków o nietypowym rozszerzeniu
- Case study nr 6: Efekty pozyskiwania linków EMA z informacji prasowych
- Case study nr 7: Systematycznie malejąca objętość treści i idące za tym spadki pozycji
- Case study nr 8: Opóźnienie ładowania strony powodujące problemy z pobraniem jej zawartości przez Googlebota
- Case study nr 9: Rel=”canonical” mocniejsze niż 301
- Zakończenie
Zamów dostęp
na stronie www.lexy.com.pl/blog/produkt/seo-case-study