Artykuły w kategorii: SEO copywriting
Dzisiaj chciałabym wrócić do korzeni, a konkretnie do przypomnienia jednej z najważniejszych zasad (SEO)copywritingu, jaką jest unikalność. W dobie AI jest to coraz łatwiejsze do uzyskania, natomiast wpis kieruję do tych, którzy chcą tworzyć treści samodzielnie, a korzystanie z ChataGPT ograniczają głównie do znalezienia inspiracji czy też przygotowania→ Czytaj dalej
Ruszyły zapisy na kurs zorganizowany w zupełnie nowej formule. Od tego, jakim będzie się cieszył zainteresowaniem, zależy również to, czy pozostałe kursy będą w przyszłości dostępne w wersji z podobnym „pakietem wsparcia”. Zapisy są ograniczone czasowo i kończą się 19 lutego 2024 r.→ Czytaj dalej
Blogi tematyczne dają nam spore możliwości, jeśli chodzi o ich pozycjonowanie. Mamy na nich praktycznie pełną swobodę jeśli chodzi o to, jakie tematy zostaną na nich poruszone, dzięki czemu możemy dobierać frazy o różnym stopniu konkurencji i o różnej popularności. Często wystarczy odpowiedni dobór tytułu i najważniejszych fraz, które należy uwzględnić→ Czytaj dalej
Temat tagów dla wielu kojarzy się tylko z nieprzemyślanym upychaniem kombinacji tych samych słów kluczowych po to, aby poszerzyć zakres fraz z długiego ogona. Jeśli faktycznie są one stosowane w ten sposób, mogą się przyczynić do pojawienia się problemów z duplikacją treści, kanibalizacją słów kluczowych, jak i generowaniem dużej ilości mało wartościowych→ Czytaj dalej
Wraz z zakończeniem wakacji światło dzienne ujrzał nowy ebook, nad którym pracowałyśmy wraz z Karoliną Gudecką. Połączyłyśmy w nim nasze pasje – SEO i działania promocyjne, spośród których skupiłyśmy się na Content Marketingu. W rezultacie wspomniany poradnik to kompendium wiedzy o tym, jak wycisnąć jak najwięcej korzyści SEO z działań z zakresu→ Czytaj dalej

W zeszłym roku pisałam o sposobie oceny SERPów przez pracowników Google. Co prawda od tej pory wytyczne dla tzw. Google Raterów uległy zmianie (tutaj jest wersja z 28 marca 2016 r.), jednak cały czas jednym z głównych czynników decydujących o ocenie strony jest tzw. E-A-T (Expertise, Authoritativeness, and Trustworthiness), co sprowadza się do zapewnienia→ Czytaj dalej

W zeszłym tygodniu Paweł Strykowski z WhitePress.pl poprowadził dla naszego serwisu SeoStation.pl webinar nt Content Marketingu. Paweł podał zarówno ogólne zasady Content Marketingu, jak i plan działań krok po kroku, który przyjął podczas promocji treści w jego serwisie, podając m.in. budżet na takie działania.
→ Czytaj dalej
Dawno nie było technicznych tematów, a ponieważ właśnie jestem w trakcie aktualizacji jednego z kursów, postanowiłam zamieścić tu fragment dotyczący dobory lokalnych słów kluczowych. Pochodzi on z kursu na poziomie średniozaawansowanym, chociaż sam temat nie należy do wybitnie trudnych, ale jest uzupełnieniem całego działu o doborze fraz.→ Czytaj dalej